diumenge, 25 de febrer del 2007

Excursió amb bici


Avui dia 25-2-2007 hem anat a fer un recorregut en bicicleta.
Primer vem agafar el tren i, en arribar a Sant Celoni, ens vem posar a esmorzar a la plaça que estava al davant de l'estació. Quan va arribat la Xampú vem agafar les bicis i vem començar a pedalejar fins a l'hora de dinar. A l'hora de dinar vem omplir les cantimplores, vem dinar, i vem continuar baixant com BOJOS pels camins de sorra. De sobte va començar a ploure.... i a ploure... cada vegada més fort... (d'aixó no tinc fotus... em sap greu)!!
Després ens vem perdre... (he turubat un GPS... XD!! ens faltaba en Lluís, he? jeje)!!
Després de trobar-nos, i situar-nos al mapa, vem arribar a Sant Celoni. Per sort ja havia deixat de ploure... En arribar a la estació, el nostre QUERIDÍSSIM ARNAU ens va comprar xurros de XOCOLATA!! Hmmm... que bons!! (ALGÚ en va mejar més del compte...) Finalment vem agafar el tren de tornada a Llinars.

3 comentaris:

Ѕιѕтєя*ѕ ha dit...

ola!! Us agrada la meva curradíssima entrada? jeje... es k jo... XD!! Encara tink més fotos però ja les penjaré un altre dia!! ara faré el video i ja li passaré a l'Arnau x a k el penji, k jo no sé com es fa... jeje!!

Jo m'ho vaig passar molt bé!!
AioSsS...!!

itnas ha dit...

nyoki's recorda la capelina un altre dia

*jUjU* ha dit...

holaa!

per fii!!

soc la judit ja tink el nou,,, com es digui aixo!

:D

petooons!
juju*