dissabte, 26 de juliol del 2008

TRAVESSA

Ei !! Bueno ja tenim la travessa aquí. Algunes coses importants.
Dijous 31 quedem TOTS a les 18h. al centre per pesar motxilles. Desprès a les 19h. anirem a comprar el menjar. La comissió del cançoner hauria de portar-lo per tal que poguem fer fotocòpies. Hem de fer grups de 4, que han de ser els mateixos per les tendes i per cuinar. Cada grup hauria de portar una paella i una carmanyola per bullir.

Més coses. Dilluns 28 farem la reunió de pares al centre a les 20h.
En aquesta reunió parlarem de diferents temes:
- de la ruta per arribar a Arinsal.
- quedarem el dia 2 a les 6:30 al centre.
- parlarem del tema dels cotxes. Recordem que ens han de portar i ens han de recollir. Podem pactar qui fa cada viatge. I també recordar que els monis no portem cotxe.
- la recollida a Tavascan hem pensat que podria ser a les 12h., però també hauriem de pactar-ho.
- el tema de la comunicació amb els pares. Creiem que el millor seria fer una cadena. De totes maneres us posem telèfons de contacte: Jessica 666 411 705. Arnau 685 201 003. Fubu 626 578 940.
- I parlar també sobre l'habituallament del dia 6 d'Agost a Certascan, a veure qui el podria fer.

Llista de material individual:
* Sac de dormir
* Estora
* 3 samarretes màniga curta
* 1 pantalons curts
* 1 pantalons llargs
* 1 pantalons còmodes per estar pel refugi i dormir.
* 1 samarreta de màniga llarga
* 1 polar de màniga llarga.
* 1 jaqueta impermeable lleugera (cangur...)
* 5 parells de mitjons
* calçotets, calces i sotents (cadascú els que vulgui)
* llanterna o frontal
* respall de dents
* ulleres de sol, foulard i gorra.
* botes de muntanya per caminar
* xancles per estar pel refugi i descansar els peus (millor que no siguin de dit sinó lligades).
* cantimplora
* banyador i tovallola(no gaire gran)
* buf
* un rotllo de paper de WC.
* plat got i cuberts

Ens veiem!!