diumenge, 22 de febrer del 2009

un cop més!

ai uri....m'has guanyat!

falcons que us haig de dir....com a monitora, supereu amb creus els objectius proposats i això nomès ho feu vosaltres, de vegades penso en la meva tasca com a membre del centre, i potser fins i tot dubto de si ho estic fent bé, però quan succeeixen coses com la darrera, es com si em donguessiu una bufa i em diguesiu nena, que anem bé, i tant que anem bé, feu que tingui ganes de seguir al peu del canó i per això haig d'estar agraïda, perquè en realitat m'agrada sentir-me com em feu sentir!

En fi, com diu l'uri i comparteixo la seva opinió, marquem la diferència, junts, podem amb el que ens proposem i crec que ho esteu veient oi?

Apa, reflexions d'un dia mooolt llarg, us estimo!

Jèss

pd. aneu pensant en travesses....perquè a la propera excursío triarem travessa!!!!!!!