dimecres, 9 de setembre del 2009

amb retard, curt, peró l'havia de fer... GRÀCIES!!


Bueno falconistes dons aquí comença la nova era, podríem dir-la...Bueno no se com podríem dir-li, però de ben segur que es igual de bona que les anteriors.
Jo la veritat es que no m'ho he passat molt bé, no he gaudit gaire, tampoc he rigut res, ni he fet fotos per recordar-vos tota la vida, tampoc he crescut com a monitor i massatgista, encara que avegades m'escaquejaba de fer algun que altre(perquè alguns tenen molt de cuento. jeje). però sempre hem quedarà aquella imatge de tots vosaltres el dia 30 de agost de 2008 amb aquelles enormes motxilles sobrepassant el pes establert pels
grandissims monitors que teniu. Desprès aquelles primeres impressions de la travessa, uufff, creia que hem costaria molt integrarme, però que va
I com ja vaig dir el últim dia a Benasque...fins aviat..!!

Hi ha moltes coses més al meu cap, però gràcies a tots...un petó i una abraçada!!!

Falconisme...1000%

Fu-bu!!!
P.D: HE POSAT LA FOTO MÉS GRAN PERQUE SOU ELS MES GRANS...