dijous, 7 de juny del 2007

Carta de comiat

Ara ja fa uns 7 anys que vaig començar a fer d'ajudant de monitor dels cigronets. Des d'aleshores, he passat per gairebé tots els grups del centre, fins trobar-me avui al vostre costat al grup dels falcons. Han estat aquests, uns temps molts dolços, i en especial aquest darrer any entre vosaltres.

Com suposo que molts ja heu deduït, i d'altres heu confirmat, tenen aquestes línies el propòsit de dir-vos a reveure. Un correu electrònic m'ha informat fa unes hores de la notícia. Altres obligacions em porten lluny d'aquí i m'impediran ser el vostre monitor l'any vinent. No vol dir això que us desempallegueu de mi tan fàcilment i per sempre, doncs espero, quan l'agenda m'ho permeti, de venir alguna excursió o preparar alguna activitat per una tarda de dissabte. I si
és possible i encara us deixeu, fotre-us un dels meus rotllos que a mi m'encanten i sé que vosaltres no suporteu.

Només us puc donar paraules d'agraïment per totes les experiències que hem viscut junts aquest any. No hi ha prou espai en aquest bloc per escriure-les, com tampoc no hi ha prou lloc per expressar totes les coses que he après al vostre costat.

M'alegra saber que deixo un grup ple d'energia, vitalitat i projectes pel futur. En la reunió de dissabte passat a l'Empordà vau demostrar que amb ganes, imaginació, i organització entre vosaltres no hi ha tasca impossible al vostre abast. És amb aquest esperit constructiu i positiu amb el que heu de continuar avançant i afrontar els nous reptes que us portarà el futur, el primer de tots el nou local.

Ja sé que em començo a fer pesat, així que res més, només dir-vos que cuideu molt a la Jèssica, a qui aprofito per demanar-li que continuï ja que cap grup es podria permetre el luxe de perdre la seva vitalitat i energia.

Una molt forta abraçada a tots i totes i cadascun de vosaltres,

Arnau.

4 comentaris:

Ѕιѕтєя*ѕ ha dit...

olaaa!!

això que dius Arnau.. es molt, molt bonic!

nosaltres no t'oblidarem mai!!

Un petonás fortissim per a que t'ompli d'energia i vitalitat, com dius tu..!




la Mengu..*

*juju* ha dit...

Arnauuu!!

No t'en vagiss!!

:'(

bé, dons si no queda més remei,, ens haurem d'aguantar i dir-te que tinguis molta sort i que et vagi molt bé per allà on hagis d'anar!
espero que sempre t'en recordis de nosltres!

molts petons i sort!!

juditt...(juju)

clàudiaa!!* ha dit...

olaa!!

aii...arnau, realment, el que has escrit, és preciós..m'has fet posarme trista i tot!!


em fa molta pena que t'envagis, però no hi podem fer res...

l'any que ve, pujaran nens i nenes més petits, i el grup es dividirà en dues parts, la dels petits i la dels actuals falcons.
el que nosaltres com a grup hem de fer, és continuar endavant, i axo si, t'ensenyarem les fotos!!


bé, arnau abans de deixar-nos..ja saps haurem de fer un dia de contemplar al cel...xDxD


adeuuu!!!

et trobarem mooolt però que moolt a faltar!!!




clàudiaa!!*

kuky ha dit...

Olaa !!

Ai ai ai Arnau vex q tas enrecurdat denviarme la invitacio ! moltes gracies ! ara ja puc cumentar...

buenu axo q as escrit ma conmogut eeh i ja ens agradaria q no te nanessis pero se que no hi ha res a fer aixi q numes esperu q et vagi mol be i q a la trevessa aprofitem mol el temps.


Mols petonssS !!



judit ......*